Wij doen ons best om u of degene die u verzorgd / ondersteund naar tevredenheid te helpen en te voorzien van een adequate voorziening. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over de geleverde voorziening en / of de bijbehorende dienstverlening. Als het niet lukt om het probleem gezamenlijk op te lossen kunt u een klacht indienen. U kunt uw klacht:

  • Schriftelijk indienen, t.a.v. De klachtencommissie

ProBrace
t.a.v. De klachtencommissie
Wiekenweg 61
3815 KL Amersfoort

  • Mailen naar klachten@probrace.nl
  • Mondeling indienen door te bellen naar +31 (0)85 4011 911

Werkwijze klachtencommissie

Na ontvangst van uw klacht neemt onze interne klachtencommissie uw klacht in behandeling door u een ontvangstbevestiging te sturen. De klachtencommissie zal proberen om zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen met u tot een oplossing te komen. Mocht dit niet tot een oplossing leiden dan zal ze overgaan tot een hoorzitting. De uitspraak van de commissie zal schriftelijk aan u worden teruggekoppeld.

Wenst u zicht zich niet neer te leggen bij de uitspraak van de klachtencommissie dan kan het geschil voorgelegd worden aan de geschillencommissie webshop van de SGC, te Den Haag (via www.sgc.nl) of aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform, via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Werkwijze Geschillencommissie SGC

De werkwijze van de geschillencommissie is gelijk aan die van de klachtencommissie. Een belangrijk verschil is echter dat de uitspraak van de geschillencommissie bindend is voor ProBrace. Voor meer details over de werkwijze van de geschillencommissie verwijzen wij u naar www.degeschillencommissie.nl

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws, beste tips en aanbiedingen.

Ontvang marketing communicatie waarvan wij denken dat je geïnteresseerd zal zijn.

Ontvang belangrijke informatie over uw bestellingen en rekening.

Je kunt deze opties altijd aanpassen door op de uitschrijven link te klikken in de footer van de e-mails. Voor meer informatie bekijk onze algemene voorwaarden of privacybeleid.

Wat klanten over ons zeggen
  • Trust Icon

Oudejaarsdag had ik m'n voet verstuikt

10 / 10

Oudejaarsdag had ik m’n voet verstuikt, met ingescheurde enkelbanden, ik moest dus voorzien in een goede brace, die ik toch een tijdje zou moeten dragen....

De elleboog brace die ik besteld had…

10 / 10

De elleboog brace die ik besteld had was volgens Bpost afgeleverd. Dat klopt niet, is nooit toegekomen. Door regelmatig contact met Probace waren ze zo...

Correcte en vlugge levering

10 / 10

Correcte en vlugge levering

ALLE ok

10 / 10

ALLE ok ! ook administratief !

Goede beschrijving van de producten en…

10 / 10

Goede beschrijving van de producten en snelle levering.

Laat een beoordeling achter