Klantenservice

Klantenservice

Hoi, leuk dat u er bent! Wij hebben hieronder de veelgestelde vragen op een rijtje gezet zodat u snel en gemakkelijk antwoord op uw vraag kunt vinden. Staat uw antwoord hier niet tussen? Bekijk dan onderaan de pagina hoe u met ons in contact kunt komen. Wij helpen u graag verder!

Verzenden & Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Een retourzending kunt u binnen 14 dagen nadat u de zending heeft ontvangen retour aanmelden via ons retourportaal.

U krijgt hier 2 opties:
1. U kunt uw product(en) omruilen voor een ander product of een andere maat.
2. U kunt uw product(en) retourneren en het geld terug laten storten.

U heeft hierbij uw ordernummer en postcode (waarmee besteld) nodig.

Houd bij het retourneren altijd onze retourregels en retourvoorwaarden in acht.

Hoe kan ik de producten van ProBrace die ik bij BOL heb besteld retourneren?

Als u een bestelling van onze producten bij BOL heeft gedaan, kunt u deze via uw eigen BOL-account aanmelden als retour. Het product zal vervolgens naar ons bedrijf worden teruggestuurd, niet naar BOL. Via BOL ontvangt u een retourlabel om de zending te versturen.

Kan ik mijn bestelling die ik via BOL hebt geplaatst ook ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling die u via BOL heeft geplaatst te ruilen, omdat BOL deze optie niet aanbiedt.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

U vindt de retourvoorwaarden op deze pagina.

Hoe moet ik mijn product verpakken om het terug te sturen?

Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele verpakking waarin u de order heeft ontvangen. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.

Gebruik de verpakking van het artikel nooit als verzendverpakking!

Hoe kan ik mijn product omruilen voor een ander product of maat?

Wilt u het product omruilen voor een ander product / een andere maat? Geen probleem!

Volg dan onderstaande stappen:
1. Ga naar ons retourenportaal en geef daar aan welk product u wilt omruilen.
2. Ik geeft hierbij aan voor welke maat/of ander product  u uw huidige product zou willen omruilen Vervolgens retourneert u het verkeerde product / de verkeerde maat via het retourenportaal.
U heeft hierbij uw ordernummer (volledig incl. de letters ORD..) en postcode (waarmee besteld) nodig.

3. Na aanmelding van uw retourzending ontvangt u een retourlabel. Deze plakt u op de buitendoos. Vervolgens geeft u deze zending af bij een pakketpunt of de pakketbezorger.

Wanneer wij deze retourzending ontvangen zullen wij deze retourzending z.s.m. verwerken. Zodra wij deze verwerkt hebben ontvangt u van ons een email. Dit is de bevestiging dat de retourzending verwerkt is. Daarna ontvangt u het aankoopbedrag binnen enkele dagen terug op de betaalrekening of als u uw bestelling wilde ruilen een bevestiging van de nieuwe bestelling.

Houd bij het retourneren altijd onze retourregels en retourvoorwaarden in acht.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Ja, er zijn kosten verbonden aan het retour sturen van uw zending. Deze kosten variëren per land, per verzendmethode en per vervoerder.

In ons retourportaal kunt u gebruik maken van onze verzendcontracten die wij hebben met diverse vervoerders in binnen- en buitenland. U betaalt daarom via ons retourportaal een gereduceerd tarief ten opzichte van wanneer u uw zending op eigen gelegenheid retour zendt.

Mijn retour is (deels) afgekeurd. Hoe kan dit?

Alle retourzending worden geopend, bekeken en gekeurd. Indien uw retourzending niet conform onze retourregels en voorwaarden aan ons is geretourneerd, kan deze retourzending in uitzonderlijke gevallen (deels) afgekeurd worden.

Mocht dit gebeuren zullen wij altijd door middel van een mail met uitleg en foto’s contact opnemen, om samen tot en compromis te komen.

Ik heb een ander product ontvangen dan ik heb besteld.

Wat vervelend dat u niet het juiste product heeft ontvangen. Wij willen dit graag voor u oplossen!

U kunt ons een mailtje sturen naar info@probrace.nl met daarin uw ordernummer en een afbeelding van het product die u heeft ontvangen. Zo kunnen wij snel herleiden wat er mis is gegaan een ervoor zorgen dat het juiste product verstuurd zal worden.

Hoe lang duurt het voordat mijn retour wordt verwerkt?

Alle retouren zullen binnen 14 werkdagen geopend, bekeken en gecontroleerd worden. Wanneer uw retour is verwerkt, ontvangt u hierover een bericht per e-mail.

Naar welke landen versturen jullie?

Wij verzenden naar verschillende landen binnen Europa en naar een aantal landen buiten Europa. Voor een volledig overzicht van de landen waar we naar verzenden, kunt u onze verzendinformatie raadplegen op de website.

Bestellen en Betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het gekozen product in het winkelwagentje. Houd hierbij rekening dat de juiste maat/kleur/zijde/uitvoering  is ingevuld.

Dan gaat u naar uw winkelwagen toe, door op het winkelwagen icoontje te klikken. U bevindt zich nu in de winkelwagen.

Hier controleert u of u het juiste productvariant in de winkelwagen heeft gestopt. Klopt dit? Dan klikt u op “Doorgaan naar afrekenen”. U bevindt zich nu in de check-out.

U kunt hier uw persoonlijke gegevens invullen voor het opstellen van de factuur. Controleer deze nauwkeurig.

Wenst u de order naar een adres te verzenden? Dat kan. Klik dan onderaan op “Verzenden naar een ander adres”.

Daarna selecteert u een verzendmethode. U kunt de order naar een servicepunt naar keuze laten verzenden, maar ook naar een particulier of zakelijk adres.

En als laatste gegeven kiest u een betaalmethode. U kunt hier kiezen tussen diverse betaalmethodes. Meer informatie over betaalmethodes vindt u hier.

Ps. Vergeet niet de algemene voorwaarden te accepteren.

Ten slotte klikt u op “Bestelling plaatsen”. U wordt doorgeleid naar de betaalpagina. Na betaling is uw order geplaatst.

Welke betaalmethodes zijn er?

U kunt in de check-out een keuze maken uit diverse betaalmethodes. Deze vindt u hier.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren als deze is verzonden?

Wanneer uw bestelling is verzonden is het helaas niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren. Zodra uw bestelling is bezorgd kunt u deze retour sturen en daarbij aangeven dat u uw geld terug wilt.

Algemene vragen

Zijn jullie een winkel?

Nee, wij zijn geen winkel. Onze producten kunt u gemakkelijk en snel via onze website bestellen. Heeft u vragen? Dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Is het mogelijk om een bestelling via de webshop te vergoeden bij de verzekeraar?

Het is helaas niet mogelijk om een bestelling via de webshop te vergoeden bij de verzekeraar, aangezien wij geen contracten hebben met verzekeraars in het binnenland en buitenland.

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze openingstijden zijn:

Dag    Openingstijden
Maandag  09:00 – 12:30 / 13:00 – 17:00
Dinsdag  09:00 – 12:30 / 13:00 – 17:00
Woensdag  09:00 – 12:30 / 13:00 – 17:00
Donderdag  09:00 – 12:30 / 13:00 – 17:00
Vrijdag  09:00 – 12:30 / 13:00 – 17:00

Let op: Tijdens feestdagen kunnen deze openingstijden afwijken.

Toch wat hulp nodig?

Klanteservice Probrace Email

Neem contact met ons op

Uw vraag niet gevonden? Klik op onderstaande button en verstuur uw vraag via ons contactformulier. Wij ontvangen hier een e-mail van en komen hier z.s.m. bij u op terug.

Verstuur uw vraag

Klantenservice

Bel onze hulplijn

Wij staan u op graag telefonisch te woord. Wij zijn op werkdagen te bereiken van 9:00 tot 17:00 uur.

Bel ons: 085 40 11 911

Help Block 3

Start een chat

Uw vraag niet gevonden? Start een chat? Via onze chatfunctie komt u in contact met ons en stelt u uw vragen.

Gesprek starten

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws, beste tips en aanbiedingen.

Ontvang marketing communicatie waarvan wij denken dat je geïnteresseerd zal zijn.

Ontvang belangrijke informatie over uw bestellingen en rekening.

Je kunt deze opties altijd aanpassen door op de uitschrijven link te klikken in de footer van de e-mails. Voor meer informatie bekijk onze algemene voorwaarden of privacybeleid.

Wat klanten over ons zeggen
  • Trust Icon

Top klantenservice

10 / 10

Voor en na mijn bestelling had ik nog enkele vragen. Deze werden snel en duidelijk beantwoord. De bestelling zelf was er daags nadien.

Goede ondersteun

10 / 10

Goede ondersteuning

Vlugge levering

10 / 10

Vlugge levering

Zeer blij met mijn reuma handschoenen

10 / 10

Zeer blij met mijn reuma handschoenen, helpt mij echt tijdens renovatiewerkeb

Mijn brace kwam maar niet aan

10 / 10

Mijn brace kwam maar niet aan, even een mailtje en bleek verloren te zijn bij DHL. Onmiddellijk werd een nieuwe opgestuurd zonder problemen .

Laat een beoordeling achter