Online brace kopen!?
Is deze brace geschikt voor mijn blessure? Moet ik deze brace niet eerst even passen? Hoe weet ik welke brace de beste keuze is? Als ik deze bestel, mag ik deze dan retourneren? Zomaar enkele vragen die u zichzelf mogelijk stelt wanneer u bewegingsklachten hebt en zoekt naar een geschikte oplossing. Deze blog kunt u gebruiken als leidraad voor het aanschaffen van de juiste brace.
De voordelen om een brace via internet te kopen
Een brace heeft als doel het bewegen te verbeteren en de pijn te verminderen. Vaak gaat dit hand-in-hand. De oorzaken van een blessure zijn veelal chronisch of acuut. Zo kan er door een hernia een klapvoet zijn ontstaan, of een enkelband zijn ingescheurd door een verzwikking. Voor beide gevallen kunt u bij ProBrace terecht voor de juiste oplossing zoals een enkelbrace! Met het online winkelen heeft u de specialist namelijk al in huis!
Met het online winkelen weet u zeker dat u altijd kiest voor de beste deal. U hebt namelijk het volledige aanbod binnen handbereik. U kunt uw afweging maken tussen vele aanbieders, die zich allemaal onderscheiden op hun manier. Dit kan zijn op prijs (de welbekende prijsvechters), op service, kennis of een combinatie hiervan.
Waarom ProBrace!?
- – De beste kennis in huis! U heeft altijd direct contact met een fysiotherapeut, bewegingstechnoloog of orthopedisch adviseur wanneer u contact opneemt voor een geheel vrijblijvend advies!
- – Fysieke locatie waar u de producten kunt passen, uit kunt proberen en gratis advies ontvangt van onze aanmeters!
- – De mogelijkheid tot achteraf betalen via Afterpay!
- – In alle rust thuis uw bestelde product passen!
- – Na ontvangst van de bestelling 14 dagen retourrecht!
- – De keuze uit een zeer uitgebreid assortiment!
- – Uw bestelling altijd tegen een laag tarief bezorgd!
- – Vandaag besteld = morgen in huis!
- – Niet goed of niet tevreden!? Dan ontvangt u het volledige aankoopbedrag op uw betaalrekening gecrediteerd!
TIP van de specialist: wanneer u niet altijd thuis bent om uw bestelling in ontvangst te nemen kunt u bij ProBrace gebruik maken van diverse bezorgopties. Kies bijvoorbeeld om het pakket bij één van de –tig PostNL punten bij u in de buurt te laten bezorgen. U haalt het pakket vervolgens op wanneer het u uitkomt.
Een andere service / optie bij ProBrace is wanneer u kiest voor een verzending per brievenbuspakket. Op deze manier kost het u helemaal geen moeite meer om het pakket te ontvangen. Het pakketje wordt namelijk in een brievenbuspakket in uw brievenbus bezorgd! Hoe dan? Geef in het bestelproces aan bij ‘opmerkingen’ aan dat u uw bestelling via een brievenbuspakket wenst te ontvangen. Wij doen de rest!
Let wel op: niet elk product kan via een brievenbuspakket verzonden worden. Wij doen ons uiterste best om zoveel mogelijk aan uw wensen en behoeften te voldoen. Twijfelt u? Neem voor de meest actuele status contact op met onze klantenservice en vraag naar de mogelijkheden!
Zijn er ook nadelen van het online bestellen?
Uiteraard heeft elk voordeel ook zeker nadelen. Wanneer u online bestelt zal uw bestelling altijd naar u toe gezonden moeten worden. Dit kost zowel u als ons tijd én geld. Koopt u iets direct in de winkel, dan krijgt u het vaak direct mee en scheelt het u de verzend- en administratiekosten. Besef echter wel dat winkelprijzen vaak hoger liggen dan de online winkelprijzen. Nog een nadeel hiervan is dat u naar de winkel toe moet gaan en niet vanuit uw eigen huis kunt bestellen. Het is maar net wat er als voor- en wat er als nadeel wordt gezien. N.B.: de winkel bij u om de hoek heeft niet het brede assortiment wat u bij ons in de webshop wel vindt!
Daarnaast kan het voorkomen dat de pasvorm, de bewegingsvrijheid of de ondersteuning van de brace niet geheel naar verwachting is wanneer u de brace thuis past. Hoewel wij de productbeschrijvingen zo volledig mogelijk maken blijven de braces confectieproducten en is ieder lichaam anders. Als oplossing hiervoor bieden wij u het recht om het product zonder opgave van reden -binnen 14 dagen- aan ons te retourneren én een ‘Niet goed!? Geld terug garantie!’. Na ontvangst krijgt u het volledige aankoopbedrag (inclusief de verzend- en administratiekosten & evt. betaalkosten) teruggestort.
De brace eerst passen?
Het kan zijn dat u in de buurt van een van onze aanmeetlocaties bent en bijvoorbeeld de polsbrace of kniebrace liever komt afhalen of eerst wilt passen. Geen probleem, wij helpen u graag! U kunt hiervoor een geheel vrijblijvende afspraak maken via onze klantenservice. Wij ontvangen u graag om te kijken met welke oplossing we u het beste kunnen helpen!
Waarom ProBrace?
Bij ProBrace bieden wij onze producten aan voor een lage prijs, met een snelle levertijd. Alle producten die voorradig zijn en voor 17.00u besteld zijn, verzenden wij dezelfde dag nog. Dat betekent dat u uw brace de volgende dag al in huis heeft! Naast deze ‘online’ voordelen kunt u bij ons terecht voor absoluut het beste advies. Wij hebben fysiotherapeuten, bewegingstechnologen en orthopedisch instrumentmakers in dienst met kennis over de werking van het bewegingsapparaat en de daarbij behorende klachten. Wanneer de informatie op de website niet voldoende is om voor u het juiste product te bepalen, kunt u met hen contact opnemen via onze klantenservice.
Met de productkennis en ervaring van ons team helpen wij u de beste keuze te maken!